Pencapaianku!

Semalam Jiji sampai…saya dah pusing2 ngan Jiji…K lah..malas nak cerita…saya jemput ke blog abangnda saya Encik Pirate…

Ni ada lah sikit2 gambar saya bersama Jiji…(cilok dari pirates…)

20112007117.jpg

Ini ialah Encik Azhar dari Erakars Sdn. Bhd.

20112007118.jpg

Echah memang ada gaya seorang pemandu yang berjaya dan berhemah…kuang kuang kuang…

yak a au!

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

19 thoughts on “Pencapaianku!”

  1. hahahah…jiji??nnti ramai je yg tambah k kat blakang tu
    bilo nk bawok hausmet jln2 mkn angin ngan jiji nih?
    lama tak hidu bau keta baru

  2. buzzybug; jiji berwarna kelabu…biasa jer
    azhar; i am happy…yak a au!
    sufi; nanti dah konfident i bawak la u olz jalan2 ngn jiji ek…
    exguy; dok, ecah ingat sokmo…nanti kito gi jalan2 ngn jiji ek..
    zahack and medcham…ehem ehemmmm….tunggu la bila la agaknya owner jiji dapat invitation join u ol ke kemamang….huhuu…

    glad to share my happiness with all of u!😉

  3. plastik x soyok lg….budak kecing mlm lapik plastik bawah cadar sbb takut basah tilam…ni tak buang plastik takut ada org kecing atas seat ko???

    selamat dtg jiji

  4. iye…semalam taz gi tengok…ketuk2…

    taz : hmmm…macam tin milo…
    aku : sama lah kete mu pon!
    taz : kete aku tin nespray, kuat sikit…ahahah
    aku : bengong! huhu

    dialog lagi

    taz : bakpo beli kete supo aku nyo?
    aku : ala…mu kan sumber inspirasi aku…
    taz : uk aloh…

    dialog lagi…

    taz : hmm malas aku nak naik…takde selera..serupa kete aku jer…
    aku : kete aku ada skirting ngan spoiler…
    pirate (di belakang…) : alah…berlagak!

    dah….heheh..😉

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s