You Belong To Me..

see the pyramids along the Nile
watch the sunrise from a tropic isle
just remember darling all the while
you belong to me
see the marketplace in old Algiers
send me photographs and souvenirs
just remember when a dream appears –
you belong to me

and I’ll be so alone without you
maybe you’ll be lonesome too

fly the ocean in a silver plane
see the jungle when it’s wet with rain
just remember till you’re home again –
you belong to me

Lagu ini saya dapat dari schoolmate. Best. Saya sangat suka. Lagu ni soundtrack dari cite Shrek berapa tak hengat. Lembut dan tenang….
Ermm…satu lagi, lagu ni dinyanyikan oleh Abang Jason Wade yang hensem(yak a au!), dari Lifehouse. (Nama band dia, bukan tempat asal dia…okay..)

lifehpuse2.jpg2jasonwade.jpgjawde2.jpg

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

11 thoughts on “You Belong To Me..”

  1. chah.. aku ada album dia sejak mula² ngan lagu Hanging By The Moment sampai skrg. mau pinjam?

    tengok² ko dah ada complete album siap poster semua.. malu jek aku.

  2. Owh,saya blom dgr lagu ni lg. Tu yg tnya tu.. nk cari kt tenet nnt. Tapi saya sgt sukakan lagu diorg yg b’tajuk First Time tu. Best siott..!!😀

  3. azhar, ahah..anyway…actually, saya dengar lagu lifehouse dulu…then tetiba nampak muka abang Jason Wade, aiyak! terus la tambah suka! heheh🙂

    knizam, hmmm i couldnt agree more. lagu2 diorang memang cool~

Tinggalkan Jawapan

