The day that I shout so much!

shoutboxes.jpg

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

16 thoughts on “The day that I shout so much!”

  1. kalo nak ‘shout’ ber gema-gema…
    dok kat atas bukit…

    hehe…

    AaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAa…..

  2. kak nana…tau lah akak baru (ke masih lagi) bertapa…tulah..duk bertapa dalam gua la ni yang sikit2 nak ada efek gema..heheh.๐Ÿ˜‰

    knizam, shoutbox tu tak ada kena mengena ngn blog saya…tu dari portal lain.๐Ÿ™‚

  3. chah,
    akak masih lagi kena bertapa..
    byk benda nk kena tuntut ni…
    tapi akak sempat gak berblog tadik…
    sbb chah dak panggil2 akak… gema-gema tu kuat benar bunyik nye…
    terpanggil akak ke sini..

    (((((((bye bye cacahhhhhhhhhhhhh..)))))))))
    >>> baca dengan nada bergema..

  4. fadh tak nak ngaku komuniti tu besar…sebab nama dia takde…
    yelah komuniti tu kecik jer…

    ahah…panggilan ku itu bergema dan menyentuh sanubari kak nana…i like! teruskan pertapaan akak tu…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s