Untuk Kak Nana dan Buzzybug…

Kak Nana dan Buzzybug rupanya minat ngn Kieran DJ Radio Era tu…heheh.๐Ÿ™‚

kiran.jpg

Masa pelancaran Petronas-Coffee Break bulan puasa ari tu.

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

18 thoughts on “Untuk Kak Nana dan Buzzybug…”

  1. Mas Kiran Jakiran la nama dia..
    Bukan Mohd Kiran..

    Kieran ni orang Klang..

    Hahaha..tak jeles pun.. si Niza plak yg jeles..
    hehe..

  2. dulu kiran kan hanya skuad perodua era, masa dulu, muka dia sgt saya takuti.. hehehe.. muka serabai saya panggil.. itu zamanยฒ dia x jadi dj lagi la.. skang ni dah kemas skit..
    hihi.. jeles skit je..๐Ÿ˜›

  3. Haah..akak penah kejar skuad perodua era maza zaman akak blaja dulu…

    dulu dia skali dgn fara dan nila..

    dulu dia guna nama ‘maskiran’

    skang..ngengada jadik ‘kieranto marcello’..

    huhu,…tapi akak tetap suka dia..

    eh, chah, bulu dada kieran apsal ko tak kover2 ni..cesss…del!!!

  4. ahah, saje jer…amboi korang nampak ajer ek..

    lazuardiblue, tak rajin pon, tp dah dpn mata, dah bersembang2…

    en.azhar, tak tahan tgk bulu dada kiran? yak a au!!

    eh, nak kena edit ni tajuk, untuk buzzy bug dan kak nana…heheh๐Ÿ™‚

  5. hihi.. saya pun kejar skuad perodua era masa duluยฒ.. saya rasa kiran yg skang jauh lebih cerah dari kiran yg dulu.. hmmm..๐Ÿ˜›

  6. chah,
    baju chah ngan kieran cam berjanji plak. matching ;p

    camni ida pun nk uplod gambar ida dgn dia gak la. hahahahaha

  7. saje jek nak bg aku jeles tau..
    mana leh echah matching dgn kieran…

    korg tak nmpk ke tajuk tu…
    nana dgn buzzybug je leh matching…

    huhuhu….

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s