Jumaat, Sabtu dan Ahad…

moving-out.jpg 

Hari Jumaat lepas saya cuti.  Plan nak buat major packing. Hampir 70% barang saya dipacking pada hari itu. Saya kan nak pindah rumah…Petang Jumaat tu, saya dan Nolee dah mendapat kunci rumah.  Petang tu jugak Pirate dan Nolee temankan saya pergi mencari/survey perabot yang seswai nak diletakkan dalam bilik tidur saya. Saya pun dah beli dan bedrum set tu dah ada comel dalam bilik tidur saya di rumah baru. Heheh.🙂

Sabtu dan Ahad, sepanjang hari, kerja kami adalah mengangkut barang-barang. Made few trips to Bangi and Putrajaya. Penat! By nextweek, harap2 lengkap lah rumah kami.

Sekarang ni, even ada 5 bilik, saya dan Nolee duk lepak kat bilik bawah jer. Huhu. Kelakar.😛

Nak ucapkan terima kasih kat kawan2 semua sebab tolong2 saya dan Nolee. Muah!

estranged.jpg

estranged yang menang malam tadi. itu kamu!

p.s : Hari ni gerak ke office pukul 6.30 pagi!😛

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

21 thoughts on “Jumaat, Sabtu dan Ahad…”

  1. 1. tahniah….
    2. semoga berjaya mengindahkan rumah baru..
    3. biasala kalau rumah double storey pastu yang duduk cuma 2 org..alamatnya bilik dan ruang di atas akan tinggal habuk saja..harap2 rumah u all tidak begitu…

  2. mama, thanks…

    fadh, ah…kenapa nak datang ke? kat kejiranan zaha masa dia membujang dulu…tanya lah dia..tak pun rujuk la post yang lepas2…hehehe

    kak nana. nanti bawak juju datang sini eh…kalau ada makan2 la kan

  3. ixora, a a..tapi belum official lagi..

    zahack, kalau ada acara begitu nanti kami war-warkan..eh, your housewarming pun belum buat lagi kan?

    en.azhar, mana buleh, nanti ada jugak saya kena marah…
    🙂

  4. Owh,blom official lg.. hmm..

    kt mana eh rumah baru? lupa la.. bangi ke?
    (hoh,main tembak je! malas nk cr kt previous entry. ehehe)

  5. saya pun pindah rumah sabtu lepas.. hehehe.. bilik saya x de la indah… semak ada laa… penuh barang… hahaha..

    drummer tu hensem, kan?? heheh..

  6. ixora, umah baru akak di area ekuine

    zuriaf, ye lah suka lah…mesti ada cerita heheh😉

    epun, aaa..bilik saya pun bersepah lagi..huu..ermm drummer dia memang comel…

    oren, kes berkongsi kereta tu la yang semua gerak awal huhu🙂

    nolee…hehe

    kak nana…selamat berehat!

    bagak yang kacak, saya pun tak cuti ari selasa…

    datuk d, terima kasih…

  7. medcham, tidak baik jeles jeles. kecuali jeles yang positif. macam mu nih jeles yang positif lah. takpe, tak yah pindah2 lagi…baik melabur dulu…haha (ada kaitan ke dok?)

    fadh, hmmm besar jugak. besar bagak.

    sufi, huuu ai pon seram duk rumah baru tu…ai pon rindu jugek ke rumah lama kita tu..barang ai ada lagi sano…tak tau lah bila nak amik…

Tinggalkan Jawapan

