suatu masa lalu…

raya-2006.jpg

ye…grabbed dari friendster abikal…

masa raya tahun 2006, di unoffical clubhouse…presint 9, putrajaya…

๐Ÿ™‚

masa ni,

i) abikal, azra, razi dan shikin belum kawin lagi…

ii) jimi j pun lum tunang…

iii) abang aku dan nolee pun single lagi….

sekarang….

hampir separuh dah tukar status…๐Ÿ™‚

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

16 thoughts on “suatu masa lalu…”

  1. abang ku, aha…bukan lama ni..pandai2 lah curi cari masa

    luccadjiwa, kawin? ingat senang eh?

    medcham…owh…aku kena tambah satu lagi dulu, kau tiadk sempat nak bagi masa untuk kitorang..huhu heheheh๐Ÿ™‚ peace bro!

    noktahhitam…erm…tua….erm….๐Ÿ™‚

    razi..amboi2….hmmmm๐Ÿ˜›

  2. lalalala… mmg laa susah nak kawin… lebih2 lagi nk cari calon yg sesuai… sbb tu laa kite kena rajin berikhtiar & bertawakal kepada-Nya..

  3. e,azhar, insyaAllah..doa-doakan…ahahaaa๐Ÿ˜›

    lydia, tulah…huhu…buat diri terasa tua kadang2 tu…

    luccadjiwa…tengah tawakal lah ni hahaaa๐Ÿ˜›

    paris, hmmm rumah tu lah…rumah mana lagi…hehe๐Ÿ™‚

    buzzybug, ermmm yang bertanya tu bila pulak?๐Ÿ˜‰

    lit, gambar ni aku amik dari friendster zaha lah…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s