Dingin – Ziana Zain

Dingin malam yang menyelubungi
Hening sayu dalam hati
Berbicara bersendirian
Ku rasa resah
Selama dibuai rindu
Pada cinta yang terlalu
Terpendam di dalam hayalan
Kan ku leraikan impian indah
Kepadanya ku berserah
Mungkin tak daya
Ku tawan cinta yang sama

*Chorus

Dinginnya getaran asmara
Sentuhan mula bermadah
Ku tak bisa juarai
Jiwa yang ku tak punya

Dinginnya bila kau berkata
Ruang buat ku tiada

Memoriku gengamilah
Biarkan aku beralah

Dalam hatiku tiada dendam
Walau impian semalam
Masih mekar dalam ingatan

Kan ku leraikan impian indah
Kepadanya ku berserah
Mungkin tak daya
Tawan cinta yang sama

*Chorus

Mungkin tak daya
Tawan cinta yang sama

*Chorus

sumber : di sini

Hmmm…lagu ni best jugak. Sedih pun ada. Kalau ada yang suka, okaylah. Kalau tak suka, tak kisahlah.

Hmmm esok sampai Isnin, echah cuti tau. Semua orang pun cuti rasanya kan… So, echah nak ucapkan selamat bercuti dan selamat bergembira dengan apa2 saja aktiviti yang korang semua dah rancang.

Pada yang memandu, berhati-hati dan bertuimbang rasalah di jalan raya. Jangan lupa singgah di Petronas mana2 untuk coffee break, kalau mengantuk (kalau tak mengantuk pun kalau nak singgah,singgahlah..)

Okay, take care you guys! Muaah!😉

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

5 thoughts on “Dingin – Ziana Zain”

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s