Undi!!!

undi.jpg

Saya, dalam keserabutan ini…sempat lagi semak…anda sudah?!!

p.s : saya mengundi di depan rumah saja! haha

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

10 thoughts on “Undi!!!”

  1. sudah cik..tapi aku agak confuse nape tak sama slip kita ek..but anyway takpela..cuba tengok sekali lagi kot2 data dah diupdatekan..

  2. buzzybug: ermm tahun sudah saya lum layak lagi..(au muda rupanya echah)

    mamawafiy : takpe…yang penting pergi mengundi!

    nolee : turun bukit jalan kaki jer…heheh…

    mamawafiy : ermmm…that’s interesting! cakaplah ngan KP saya…huhuπŸ™‚

  3. niza:
    kita pun dah nak masuk 2 kali…
    maklumlah, kita kan lagik ‘berusia’ dari ecah..

    ecah:
    lenkali, jalan depan kak nana dgn niza, kena jalan tunduk tanda hormat..ekekekekekkkk…

  4. kak nana dan niza…baiklah..nanti lah echah tunduk hormat…

    lanun, itulah tempat saya belajar dari kecik sampai darjah 6…lagipun, apalah ada pada nama kan…
    πŸ™‚

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s