Jam merah yang funky!

jam-merah2.jpg

I was reading the lame post then I saw the picture. Introducing, the funky red watch. Ahah…

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

10 thoughts on “Jam merah yang funky!”

  1. alahlah…kena tagged ke…erm… :p nanti echah buat ek…

    lawa eh? terima kasih. ari tu echah pakai lah masa jumpe akak, tak perasan?

    p.s : niza, echah pun suka kaler merah jugak!🙂

  2. ixora…ahah tahu takpe…dah ada senior officer tegur ari tuh…

    medcham…tagged kah? huhu..nanti aku cek cek cek it out

    aisyah…merah+oren sikit2…pink pun bolehla…😛

    en_me, beli sendiri lah…sape lah nak bagi hadiah jam gittew…

  3. kak nana, yeah echah rasa pink buleh geng ngan merah. kira satu family kut. ahah. eh, where have you been eh?

    NH, brand new car dulu2 lah..sekarang ni…tak berapa baru dah…🙂

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s