Telah ditag!

Padan muka aku kerana menyuarakan ketidak-ditagkan dalam butterfly. Sekarang aku dikurniakan tag oleh kawan2 yang meamng memahami jiwa dan perasaan aku (kononnya lah kan).  

Mula2 Kak Nana telah mentaggingkan aku….

Link to your tagger and post these rules.
List 8 random facts about yourself.

  • Saya suka berada di rumah sekarang nih…I am more homey this year. Hopefully this kind of feeling will stay. I can smell, it’s for good.
  • Saya suka buat kerja bila keadaan senyap sunyi.
  • Saya suka bersembang kosong dengan kawan-kawan rapat termasuklah beberapa kerat kakak2 di ofisku ini
  • Adik saya ada 7 orang. 5 lelaki, 2 perempuan.
  • Kereta saya namanya Jiji
  • Nama echah tercetus bila saya join ptd. sebab dah ramai orang nama aishah masa batch aku. (p/s : orang nama aishah ni bijak2 kut…) heheh. Dulu kawan2 panggil saya shah, tak pun mcshah. kalau kat umah kat kampung, famili dan jiran2 panggey saya along.
  • Mula join servis over ni dah 2 tahun lebih…ada rezeki adalah kenaikan…insyaAllah
  • Saya suka menonton muvie, dvd dan pelbagai rancangan yang menarik….
 Tag yang kedua pula datang dari medcham.
 1) Berikan LIMA pautan (link) yang selalu dilawati.
2) Tag lagi LIMA manusia di luar sana.
3) Aku faham kamu kemungkinan besar ada laman-laman X-rated yang digemari, tapi maaf ya, laman-laman sebegitu tak boleh dimasukkan ke dalam lima pautan kegemaran.
4) LIMA manusia yang telah di-tag hendaklah dimaklumkan bahawa mereka telah di-tag.
5) Akhirnya, wujudkan satu pautan aktif (active link) untuk orang yang telah men-tag kamu.

1. Lima link yang selalu dilawati…

  • wordpress.com la – untuk aku cek stats, komen dan sebagainya…thanks to zahack, sebab dialah aku terbabit dalam wordpress nih.
  • ptdportal.com tempat melepak ngan rakan sejawat, yang kebanyakkannya sejiwwo…dan kadang2 akan melayan apa saja permintaan sesiapa sahaja walaupun segila, sebodoh mana pun idea atau pertanyaan yang dikemukakan…it was fun there. banyak ilmu berkaitan servis juga yang boleh diperoleh.
  • yahoo.com.mycek emails….dan forward messages…dan berita terkini hiburan sensasi..
  • friendstertengok perkembangan rakan2 dari zaman mak nenek sampai sekarang. yak a au!

2. Lima rakan yang ingin aku tag…

Harap2 kawan tak kisah kena tag. Hehe. Harap2 medcham n kak nana pun puas hati.

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

9 thoughts on “Telah ditag!”

  1. Weeewitt..! saya kena tag la.😀

    Oh,8 beradik gak eh? tak sangka ada persamaan kita bertiga ni(including kak nana).. (cik buzzybug 7 beradik,kan?lupe plak)

    Ptg ni saya buat k.

Tinggalkan Jawapan

