Kaki dan lengan…

Belek-belek blog cik sal, tetiba ada gambar kaki saya. Masa bila entah ada gambar ni. 

Saya pon dah lupa..haha 

kakiku.jpg

Pastu masa lunch tadi Nolee kata ada gambar saya dalam blog dia. Gambar saya termenung kata Nolee. Termenung apa entah. Masa lepas piknik di Sg. Congkak semalam. Best jugak, dapat jumpa ramai kawan2 yang sekepala. Kawan 105ers tu lah. Syok!

menung.jpg

Saje je letak gambar kecik…Sebab lengan saya nampak sangat besar!

Nak say thanks to oren and paris. I’ve received the delivery. A shawl and a perfume.

 

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

9 thoughts on “Kaki dan lengan…”

Tinggalkan Jawapan

