Mungkinkah…

Saya ingat kalau dah berkawan tu takkan putus buat selamanya. Saya ingat saya akan terus berkawan dengan kawan-kawan sampai bila-bila. Walau bergaduh dan merajuk, perang saraf dan sebagainya, lama-lama mesti akan kawan balik. Tapi entahlah. Bila dah matang (ke?) ni, saya rasa persahabatan yang berkekalan itu boleh ada, andai dua orang yang berkawan itu masih menganggap masing-masing adalah kawan. Kalau salah seorang dah tarik diri dan tak nak kawan lagi, then, that’s all. Good bye. Take care.

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

9 thoughts on “Mungkinkah…”

  1. ye, persahabatan berkekalan tu mmg ada… unless salah sorang dah tarik diri…

    tp, kalu buleh keep holding on, bertahanlah… tp, asyik slalu je bertahan, mengalah je, kte pun jadi letih… hehe… dan kalu dah letih camtu pepaham je lah… hancur la lepas tuh…😛

  2. saya tak byk kawan baik..
    tapi, bila seseorg tu dah anggap saya kawan baik, atau saya yg anggap begitu, takde istilah ‘tinggalkan kawan’ atau ‘tarik diri’ dalam kamus persahabatan kami..

  3. niza, nak keep holding on tu boleh…tapi lagi penat bila kita je yang menarik kan?😦

    kak nana…kawan baik memang dicipta untuk jadi baik ngan kita selamanya, insyaAllah…

    en.azhar, yeah! u’ve got point there.

    ixora, pinjam lah…saya pun pinjam jugek…

    t.a.t.a, yeah!!!
    😉

Tinggalkan Jawapan

