Under the table…

edited.jpg

Don’t asked even if I am wearing a pair selipar jepun to work!😉

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

10 thoughts on “Under the table…”

  1. wahh ini sudah baik..
    kalau ada yg menggatal leh pakuk pakai tumit itu..
    hahaha.. cam kedai kasut ehh..

    p/s: pej sy off shoes. tu yg tumit pun serabai jer.. huhuh

  2. huhu… rindunya nak pakai high heel… hehe…
    sblm saya ke penang, suma high heel saya, saya bagi kat anak sedara. tp, depa mana pakai high heel pun…

  3. saya tak penah pakai high heel… ada sekali tu, pakai kasut yg tumitnya TEBAL sikit pun, org kata..

    “Wah…NANA dah tinggi!!!!!”

    lepas tu, xde pakai2 dah kasut tu!!

    err..saya sebenarnya suka pakai kasut pallas je, alaaaa…yg kasut cam kasut kungfu tu….!!

  4. NH…tipulah pakai kasut ASADI..tak percaya!

    palie…bestnya kalau dapat pakai gitu gi kerja..

    tata, gunakan lah losyen yang khas untuk kaki. errr…brand apa tak tau…

    en.har, pompuan punya kasut mudah dapat, cantik2 dan paling penting tak semahal kasut orang lelaki…

    kak nana…takpe…

    niza, owh masa takde nilah baru nak kenang2…saya pun takde heels pun. itu heels dalam gambar tu jarang sekali dipakai…

    kak nana…lain kali pakai lah lagi heels. barulah lady like gittew…ahaha..😉

  5. Echah:
    Akak rasa kasuh NH bukan Asadi.. Rasa cam kasut mahal jek..

    (Hahaha……larikkkk!!!! Sat g Eddie kejar!!!)

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s