Spectacles…

2032562025.jpg

Semalam temankan en.zul gi buat spec baru. Hehe. Susah jugak ek. Dekat sejam melepak kat kedai tu. Nasib baik beli jugak. Kalau saya nak buat spec baru cam senang jer. Pakai tudung dan try spec tu. Kalau frame tu menjadikan tudung saya gebeng, maka saya akan reject frame tersebut. Tapi kalau orang lelaki, apa penanda aras kepadanan spec dengan muka dia ek? Huhu. Saya pun tak reti. Tapi semalam en.zul berjaya jugak la mencari spec idaman dia.

Hmmm…ok..hensem!
Hensem macam apa?
Hensem macam arnold dalam terminator, bley?
Hmmm…

Bodoh je rasanya…hensem macam arnold dalam terminator? huhu…
😉 papelah cacah!

Teringat plak kat oren. Masa tentera dulu, bila ditanya ciri-ciri lelaki idaman..dia jawab

“berkaca mata, tidak merokok, bujang…”

Pastu mamat2 ni bangun, mesti sentuh bab tu..

mamat 1 : saya berkaca mata, bujang tapi merokok
mamat 2 : saya tidak merokok, bujang tapi tidak berkaca mata
mamat 3 : saya berkaca mata, tidak merokok, sudah berkahwin…

Something like that lah…tapi celoteh tu berjaya membuatkan mata yang lelap jadi segar, sementara menunggu latihan ambush. Hehe.

p/s : semalam terlepas antm tapi takpelah…recap je kan?🙂

p/s : gambar sebelum ambush…(about 2 years ago)

ambush.jpg

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

21 thoughts on “Spectacles…”

  1. hahaha cam besh je kan pakai spek tu..
    saya tak mampu pakai spek
    saya hanya mampu pakai contact lens je..
    lagi pun pakai spek buat muka sy jadi huduh…
    hahahaha😆

  2. eh.. ai pun tak ingat kriteria ai.. kalu cari spek..
    yang penting.. pakai spek tuh.. wat ai rasa macam poyo cun.. haa betul lah tuh..

    tp ai suka pakai contact lense lagi..rasa freeeeee….🙂

  3. tata…kadang2 best…tapi entahlah. mungkin sebab dah biasa, so kalau tak pakai rasa cam tak lengkap…

    nolee…ai kalau pakai spek akan rasa lebih cute…huhu😛

  4. owh nok tulon jawab buleh….
    buke spek ecah tuh.. eh.. paham ke cik teh nih ai cakap kelantan..

    itu bukan spek ecah.. i believe gambar itu sekadar hiasan.. hahaha

    yeay berjaya menyibuk di blog ecah..

  5. nolee, timo kaseh tolong jawab…

    shazanateh, ai tak minat pakai lens, ai takut nak masukkan lens dalam mata…ngeri…lagipon kalau pakai spek ai perasan macam lebih cute dari biasa…huuuu
    😆

  6. rasa mcm bangang je bila pk2 semula citer tu. hahahha. tp cute je rasa (perasan.). aku rasa mcm lurus bendul giler. tak pk pjg pun, terus je jwpn tu kuar. hahahhaha. tp citer tu lps kita buat ambush kan?

  7. oren…entah lah aku lope..ye kut lepas ambush…ke sebelum ambush? entahlah…mungkin gak kau da malas nak pk apa2 kan…main cakap jer…hehe…memories tu…😆

  8. eringat plak kat oren. Masa tentera dulu, bila ditanya ciri-ciri lelaki idaman..dia jawab

    “berkaca mata, tidak merokok, bujang…”

    –> ehem ehem… ni tentang aku:

    berkaca mata = ya!
    tidak merokok = sudah semestinya
    bujang = yup!

    :p

  9. gila pecah perut aku baca pasal mid
    akulah saksi kejadian itu…semua benar takde tokok tambah…aku rasa kejadian berlaku sbl ambush…sbb lps ambush suma kelepek tido…

Tinggalkan Jawapan

