semalam kan…

Lepas kerja, saya gi lepak. lepak lagi. yelah tu jelah kerja. nak balik umah awal2 pun takde apa…lepak makan sate la semalam di taman warisan….

ada oren, fish, nolee, yusna, khai, taufik, syafik, ustaz dan faruq. en.faruq baru balik kerja di emotie. sebelum ni dia keje di jablaut di port klang. en.khai pun dah balik ke putrajaya. nak gi oversea next month. 3 tahun lak kat sana. huhu.

semalam sebelum balik, en.khai yang jahat itu telah menghembus asap rokok beliau ke dalam jiji. kesian saya dan nolee. benci betul. okay lah, jiji tu nama kereta saya. kereta en.khai namanya fur fur. dia kata ala-ala angin lembut yang berhembus menampar pipi dia yang gebu dan berjerawat itu. haha.😆

macam best jer lepak2. macam kena buat selalu jer. hehe.

somehow i’ve found the old me. the lively me. thanks friends for always being aroung. love you all! muah!

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

8 thoughts on “semalam kan…”

  1. kali terakhir saya lepak2 ialah 4 tahun yg lalu semasa zaman belajar saya, dan kawan2 lepak saya semuanya lelaki-perempuan dan kini sudah berkeluarga. memang hanya tinggal SAYA sahaja. saya hanya akan berjumpa rakan2 lepak semasa hari raya (itupun tak jumpa semua, susah sbb semua telah berkeluarga) dan topik yang akan mereka timbulkan ialah tarikh2 sesuai untuk turn saya berkahwin…

    owh..sangat boring mereka tu skarang. Bila pergi kenduri dah lah bawak jentolak baby..Hahaha…

  2. wahhh… saya dengki dengan saudari… saya ingin melepak juga… akan tetapi, skrg ni terlalu byk travelling sampai rasa benci yang amat bangat!

  3. t.a.t.a, lepak2 itu memang bagus…buatlah selalu…
    en.faruq, semalam kami gerak xlama selepas en.faruq gerak…
    palie, mana ada jalan2..lepak2 di putrajaya jua…dekat ngn tempat kerja…
    nisha, sabar yeh…nanti mungkin awak pun dapat lepak2 dengan keleg2 yang lain…
    shazanateh, nak makan satay ka? ada yang semalam lebih, dalam peti ais kat rumah ai…huhu😉 😆

Tinggalkan Jawapan

