Facts of Life…

Hehe…amik tajuk buzzybug, bleh?

I am not going to say I am happy enough right now. But I am relief, and okay, I am happy.

Baru2 ni saya bermimpi, ada orang melamar saya. Huh. Saya nampak dia. Saya dengar nama dia disebut. Tapi saya tak nak amik tahu. Kenapa eh?

Kelakar kan. Saya nampak dia main bola sepak kat padang. Padang UPM to be exact, kat depan kolej ke6, dekat kolej mohamad rashid tu. Huhu.

Dah lama giler saya tak pergi UPM. Tetiba masuk dalam mimpi pulak.

Mungkin penat sangat kut. Tapi mimpi orang melamar tu. Tak tau lah buleh share ke tak. Ada orang kata kalau share mimpi2 macam ni, macam lambat lagi je jodoh nya. Tak tahu lah. PPPRSYTSUB katanya kan. Hehe.😆

Apa2 lah. Takde benda yang istimewa pun sebenarnya. Tapi biasalah, nothing is special until it’s gone kan? People tend to take things for granted. Kan?

Saya ada lagu baru yang saya nak share lirik. Saya rasa sangat best. I like.

Melee Lyrics – Build To Last Lyrics

I’ve looked for love in stranger places
but never found someone like you
someone whose smile
makes me feel I’ve been holding back
and now there’s nothing I can do

‘Cause this is real, and this is good
It warms the inside just like it should
most of all
most of all,
It’s built to last
It’s built to last

All of our friends
saw from the start
so why didn’t we believe it too?
now look, where we are
you’re in my heart now
and there’s no escaping it for you

‘Cause this is real, and this is good
It warms the inside just like it should
but most of all
most of all,
it’s built to last

Walking on the hills at night
with those fireworks and candlelight
you and i were made to get love right
cause this is real, and this is good
it warms the inside just like it should
but most of all
most of all,
it’s built to last

‘Cause you are the sun in my universe
consider the best when we felt the worst
and most of all, most of all
most of all, most of all,
most of all. most of all
it’s built to last

reference : here

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

21 thoughts on “Facts of Life…”

  1. kawan aku mcm ni gak. tak lame babe, 3 jumaat je. pastu die terus hantar kad kawin. bile tanye, why the rush? die bilang, bini no1 marahlaaa..

    Kadang2 setan je kacau mimpi ni. Tp sekali sekale mimpi best ape salahnye.

    ps: mimpi ko tu mcm kene kawen pakse je…

  2. narcissuslover, glad u like the lyrics! nice kan?
    p/s : ada lagi ke orang lain yang mimpi pasal kawin

    eddie, 3 jumaat jer? huuu ngeri tu.
    p/s 2: hehe…cam kawin paksa ek? haha😆

  3. [
    “Tapi biasalah, nothing is special until it’s gone kan? People tend to take things for granted. Kan?”
    ]

    ayat ko nih.. buat aku pk lama sgt

  4. wah wah wah mimpi nak kawin pulak. hmm hmm tak lama la cik ecah ni stay as a ‘cik’. lepas ni ‘puan’ pulak. haha.

    btw mlm ni ada orang nak masuk merisik adik aku. haha. tak berkaitan pun.

  5. oren, hmmm memang….memang kena fikir lama…muhasabah….tapi, jangan pernah menyesal. everything happens for reasons…cheer up.

    faruqy….huhu…by the way, adik kau tu…yang kawan kita suka tu eh?😛

  6. ooo… cilok my tajuk saya ye… mana bleh free2 cilok… haha… kena byr nie… *mata $$$* hahaha…

    uhukss… mimpi yg sgt pelik… haha… echah mcm tak suka je org yg lamar echah tuh…😉 so, dun worry, itu maybe mmg mimpi semata…

    Tapi biasalah, nothing is special until it’s gone kan? People tend to take things for granted. Kan?

    errrm… ye!! mcm saya… once dah duk sorang2 di penang, baru la nak terkenang2 family n kwn2 kat kl… and baru nak nyesal tak buat banyak benda ngan kawan2 n family… huhu… dulu i always take things for granted too… huhu…

  7. tu yg rasa kompius jap..
    ehh ini tajuk mcm sudah ku baca..
    hahaha anyway sok² sy pun nak wat gak la tajuk ni..
    heheheh🙂

  8. oren, huhu…😛 kau buat aku malu ajer

    zuriaf, hmmm….macam lama lagi jer…rilek kay…tak de tanda2 pun lagi ni…

    kak nana…haha..buat jangan tak buat!😆

  9. saya suka sangat lagu melee tu!!! tapi setiap kali saya jumpa internet, saya tidak download atau cari lirik dier.. tapi memang best dan saya sangat suka!! chah, depan k6 mana ada padang … k6 kolej yang terpencil, belakang hutan, kiri kolej atlet MSN, depan KTDI, jauh ke kanan ialah K5. memang tidak ada padang. court takraw pun tengah-tengah alam, between the boys’ and the girls’ block. court volleyball lagi la bersempadan dengan hutan belantara @ dusun rambutan (n_n). sekian!

  10. paris, maksud aku padang yang depan, di tepi jalan tu. kan kalau masuk pagar yang ada guard tu, yang belah kiri tu ada padang kawad dan belah kanan tu kan ada padang tu. belakang KMR tu… itulah padang yang aku maksudkan…yang ada kourt basket tu. huhu🙂

  11. ooo … itu padang depan padang kawat … hahaha … btw, silap statement, depan k6 ialah KC … huhu … ktdi ala-ala di barat daya k6 gitew ..

Tinggalkan Jawapan

