Should I?

I am not that brave
and of course it takes an amount of courage
but by keeping it safe
feels like I’d been trapped in a cage

Sometimes I wonder
if what I m feeling is real
or it’s just some filler
in my heart when I m bored

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

17 thoughts on “Should I?”

  1. sapa buat echah jadi camni nie???? nak kena ni!! hihi…
    nasihat ‘akak’… hahahha… yes, you should!!

    cakap lebih niza ni, dia pun tak berani!! hahahaha…

  2. “akak” niza…huhu… “akak” niza macam berpengalaman jer…hahaha

    kak nana…heheh…echah kan pemalu gitu

    ninad…yeah, i trust you babe!

  3. “..never pretend to a love which you do not actually feel, for love is not ours to command…”

    let it just flow dear…the love will come to you then…

    pandai je aku…aku sendiri pun jiwa kacau nih..

  4. nad…thanks…berguna jugak lah segala quotation mu nih. insyaAllah. jiwa kacau ke? take care. just go with the flow, eh. hehe.😉

    miss u! rindu mu gerak aku pagi2 nak gi main basket. mu main lagi ke lonih?😛

  5. yeap..quite kacau jiwa nih sekarang..huhuh…
    no more basketball dear…busying with task n job..
    sebab tu aku dah gemok..hahah..but not really gedempol yet…haha..

  6. t.a.t.a, ni proses biasa kan dalam kehidupan…

    ninad, owh dah tak main eh…mu tak gemuk pun aku tengok gambar…

    mama, serib tahun? i wish not for that long la…huhu… melankolik nya…

  7. if u say it, u’ll get a yes or a no. if yes, congratulations. if no, it still is not the end of the world. if you don’t say it, forever u’ll never know. it’s better to know the yes or no sooner than later .. huh .. what crap am i saying?

  8. niza, eheh…😛

    paris, thanks. i understand the crap you’re saying. hehe. i ll let u know the outcome. (adakah aku akan bertindak? oh tidak…) aku tidak berani.

    let it goes with the flow. maybe. huhu… (crap!)

  9. ahaks…tidak berani?
    tp sanggup ke menunggu?
    tp btul ke perasaan tu?
    if u’re very sure about it…tidak salah mencoba…hehehe
    tp main tarik2 tali pn syok gak sbnrnya…

  10. huhu… aku pun pernah di situasi ini suatu masa di zaman batu …
    tidak pasti apa yg aku rasa..dan juga amik masa kumpul keberanian..
    sampai satu masa aku rasa nak jer bgtau.. dan nasib baik belum sempat aku bgtau ..aku dpt tau org itu rupanya sudah bertunang..

    tp itu cerita aku.. dan aku amat pasti .. cerita mu tidak begitu *grin

    istikharah dear..dan selepas itu..jika hati rasa tetap dan nekad..
    apa salahnya.. tiada ruginya kot.. insyaAllah..

    ece pandai jer aku kan?..

  11. sufi, main tarik tali? (macam lagu elyana tu) atau pernahkah mu mencuba nya? sufi. aku rindu mu. bila nk ajak kami gi make dumah baru anda?

    teh, hehe. tengok lah macam mana…

    nolee…hmmm i’ll think about it.😉

    tq guys.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s