Narnia…

Owh ho…oleh kerana pc saya tidak berapa sihat macam saya yang tengah selsema ni, saya tak dapat nak letak gambar2 untuk mengiringi post saya ari ni.

Owh Narnia, movie yang best, walaupun saya tertidur selama beberapa minit. Ngantuk! Aha. Saya, oren, paris dan azy (my officemate) memilih untuk menonton wayang midnite di gsc alamanda pada hari Jumaat lepas.

Prince Caspian itu sangatlah cute (bak kata Paris) tapi agak jugaklah ketidakpandaian beliau. Macam mana nak menjadi raja wahai Putera Caspian kalau permasalahan kecil pun nak meminta pertolongan dari luar. Oh, okay, besar jugak masalahnya, dia telah diperintah oleh pakciknya sendiri supaya dibunuh sebab nak menghalang dia dari menjadi Raja Caspian. Itu memang masalah yang besar, kan…

Tapi yang saya tak berapa suka Si Putera ni dia tak berfikir panjang dan suka buat pandai2 sendiri. Menyusahkan! Tapi nak buat macam mana, cerita dah memang macam tu.

Tapi kalau suka Narnia, korang akan enjoy lah tengok cerita ni. Saya rasa saya lagi suka Narnia yang The Wardrobe tu. Lagi mantap cerita dia.

Minggu lepas, saya balik kampung. Gerak kul dalam kul 4.40 pagi, lepas tengok midnite tu…hehe, saya balik dengan azy dan adik dia.

Okay lah…

Nanti2 saya update lagi lah. Saya kan memang suka update blog.

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

14 thoughts on “Narnia…”

  1. AyUmi, kalau yang lama tu kira biasa, yang ni mesti lagi lah biasa…tapi okay lah, Prince Caspian tu cute. Haha.

    Kak Nana, sabar…pergilah sesekali…🙂

  2. hahahah… eh silap. baru ingat, dulu masa kat kolej ada tgk. yg ni kompem last tgk, cerita Wild Wild West.. huhuhu

  3. t.a.t.a hmmm! buat gempak ajer!

    faruqy, takpe…itu pendapat masing2…

    en_me, tunggu jangan tak tunggu…kurang2 2 tahun lagi lah baru kuar kut…

    eh, narnia satu nak tunjuk kat astro…😉

  4. ida suka prince caspian. if u noticed, i posted something about it on my blog..

    huhu, citarasa kita macam tak sama!

  5. saya blur2 tgk narnia yg kali ini~ saya suka tgk pemandangan dalam movie ni je…🙄 prince itu, saya x ada komen… boleh la tahan hensem… tp, x minat… hehehe…

  6. whatever … prince caspian sangat cute .. sila jangan confuse dengan lord of the rings yang sangat complex jalan ceritanya .. narnia nie dari zaman the wardrobe memang untuk tontonan budak-budak (penerbit pun disney, what dou you expect hehe ..) so tengok citer nie, IQ kena turunkan sikit setaraf budak sekolah. anyway, ben barnes sangat, sangat, sangat, sangat CUTE (i said that like thousands times already huhu …)

Tinggalkan Jawapan

