Semalam..

Yay! Setelah beberapa hari rancangan masak dan makan bersama officemate tertunda, akhirnya malam tadi kami berjaya jugak masak dan makan dengan best sekali. Hehe.

Sorry, takde gambar pun.

Malam tadi saya masak ikan rebus goreng (dengan bawang besar) dan cendawan goreng. Huhu. Sedapnya. Lapar pulak rasanya. Officemate saya, Cik Ila, Cik Azy dan Cik Hani datang dengan membawa masakan mereka iaitu ketam masak lemak cili padi dan ikan masin goreng.  Huhu. Sangat mencongkam betul dinner kami malam tadi. Hehe. Thanks guys.

Beberapa hari lepas (Selasa dan Rabu) setiap kali balik kerja, saya dapati satu wiper depan Jiji (kereta saya ) telah diangkat oleh seseorang yang tidak bertanggungjawab. So semalam saya park je jiji terus saya naikkan dua-dua wiper depan. Hehe. Dan-dan terus dapat sms dari encik ini. Rupanya dia yang saja-saja nak angkat wiper Jiji tu.

p.s : Saya ada bengkel di emotie dari 11-13 Jun. Masa untuk berblog pun terhad. Still there’s new post though.

p.s.s : Thanks kepada kawan yang datang lunch sama-sama semalam. Appreciate it beary much!🙂

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

9 thoughts on “Semalam..”

  1. muahaha saya memang evil! btw lunch semalam memang best. minum petang dengan abang khair pun best. kami terjumpa husin dan faizal MOFA.

  2. ahaha.. apsal encik itu angkat wiper jiji? saya musykil.. huhu

    hmm,kak,. share la resepi ikan ngn cendawan goreng tu.ehehe

  3. bawang besar goreng ngan kicap.. wahh best nya. saya sangat suka makan bawang. emak saya la yg bertanggungjwb mengajar sy makan bawang goreng.

    ~lapo~

  4. faruq…i was kidding. aku dah suspect, it was either you or taufik. no one else will do that to me. huhu🙂

    ixora, encik itu saja2 mau bergurau2 melepaskan tension barangkali. hehe. saja lah tu. menyakat. resipi ikan goreng? hmmm….nanti2 lah. hehe…

    AyUmi, kalau saja2 saya pun kurang suka. tapi kalau digoreng2 sedap jugak.

    t.a.t.a…lapo sokmo nih!😉

Tinggalkan Jawapan

