Dia…

Kata demi kata
Jalin dengan indah
Untuk menyatakan…maksud hati…

Kuberanikan diri
Untuk memulainya
Tapi mengapa bibirku..
Tak dapat bergerak
Terasa berat…

Oh malunya hati ini
Bila kuingat saat itu
Kami hanya saling berpandang
Dan terdiam terpaku

Oh bulan hanyalah dirimu
Yang menyaksikan segalanya
Oh bulan tolong lah daku
Katakan padanya…

Kucinta dia…

I don’t really remember the exact lyrics pun. And I am so lazy to find out the lyrics. I love this song. Macam menarik. Especially kalau nyanyi beramai2 ngan kawan2 masa sesi karok.

🙂

p.s : Tahniah kepada en.tm kerana berpeluang menghadiri kursus di China selama 2 bulan. Aku pasti jadi rindu…😦

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

20 thoughts on “Dia…”

  1. Thanks for dropping by to my site.. And selamat join contest aku.. Hehehehe.. Mana tau menang rumah banglo 8 tingkat kat Bukit Damansara (Sebelah rumah DSAI) haa kan boleh pengsan kalau menang..

    Kidding..!

  2. faruq…oho itu ialah sangat la tidak buleh blah. tidak ada kaitan sesungguhnya tuan mazlan itu dengan entry blog ku ini.

    paris…oho faruq is indeed funny…🙂

  3. rizwan…nanti ada masa i buat entry bout the contest..

    AyUmi….lagu ini memang comel.🙂 *kelip*kelip* jugak..

    kak nana….takde apa2 yang berlaku…okay…😛

  4. faruq: hahahah hapa la kao ni..ada kitorang kesah kalau tuan mazlan tu p china?

    ecah: aku suka lagu ni..sesuai la dgn kao hahaaa

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s