Sekarang…

Sekarang ni dah pukul 7.00 pm. Saya masih lagi di pejabat, menyiapkan berkilo2 kerja. Hehe. Semalam baru lepas APC, dan kalau dulu saya datang sebagai tetamu [datang makan saja] tapi tahun ni saya menjadi AJK. Agak meletihkan tapi saya suka. Saya suka buat apa yang saya suka. Selepas majlis berakhir, [saya berdiri hampir 2 jam tunggu VVIP dan VIP dan memakai kasut tumit tinggi 3 inci tauuu..] saya dan rakan2 melepaskan tension di Mines selepas office hour. Oh ye, semalam ada orang kata I look good. Haha. Motivasi tu!

Okay, minggu depan ada majlis lagi.Dan saya jadi AJK lagi.

Sekarang saya nak menyiapkan memo, dan surat jemputan kepada semua hadirin dan hadirat. Biasalah, bila berada di Bahagian Pengurusan, semua benda yang silap nanti akan ditala kepada kami dulu. So, we have to do our best, okay!

Chaiyok!

p.s : Have a nice day frens. Lots of love. Muah!!๐Ÿ˜›

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

12 thoughts on “Sekarang…”

  1. waahh… bagus2… buat keja yang kita suka baru semangat sikit kan… pastu ada orang puji u look good tu lagi la xtra semangat ye, echah? hehe…

    camna lepas tensen kat mines? gi naik bot keliling tasik ek? hehhe…

  2. faruq, thanks. nanti aku dah tabley nak lepak2 di tempat kau lagi…

    niza, kami gi survey handfon, survey network U mobile yang baru, survey postpaid maxis, by survey means kami melepak dan menemuramah semua pekerja2 yang agak nampak cam bosan tu soalan yang mengarut dan mencabar minda mereka. hehe. best. then kami gi karaoke…..melalak…

    kak nana..chaiyok! berusahalah!

    AyUmi…you too. chill! nanti kita lepak sama eh. aku ingat nak cuti satu hari on weekdays nak lepak jalan2 di kl. best tak?

    ahkon…thanks.๐Ÿ˜›

    faruqy, arahan bos. SYMP je la kan. [macam tak tahu…]

  3. oh oh … sudah lama saya tidak buat kerja itu .. sejak2 KUP 44 nie hehehe.. dulu itu la keje hakiki saya .. penat-penat buat kerja, teruk-teruk kena marah, tapi tak boleh tulis dalam LNPT di ruangan aktiviti selain tugas rasmi kerana menjadi AJK dan kuli batak adalah termasuk dalam senarai tugas hakiki huhu …

  4. Knizam…takpe..bukan selalu..[hopefully]

    paris…yeah, i remember what u’ve done before…

    t.a.t.a…takdela sampai macam tu sekali..hehe๐Ÿ˜›

  5. kalau keje di khidmat pengurusan semua benda dari kecik ke besar kena urus betul2 kan……apapun, aku rasa kau ni rajin dan cepat belajar…jadi..teruskan usaha……

Tinggalkan Jawapan

