Saya seorang psupo

Semalam semasa saya sedang mendengar taklimat di espi-er, saya dapat mesej dari Faruq yang memaklumkan tentang keadaan tayar belakang belah kiri jiji yang kepancitan. Jadi sebelum balik kerja semalam saya pergi melihat keadaan tayar itu. Memang pancit, dan dengan bantuan Faruq dan kawan2 di emotie yang lain, tayar jiji yang pancit itu dah ditukar. Rim tayar spare itu sangat kelakar sebab ia bewarna kuning. Semalam saya balik kerja dengan en. taufik. Kejap lagi saya nak pergi repair tayar jiji.

Tadi pagi-pagi saya ada meeting unit. Bebas bersuara meluahkan perasaan dan harapan kepada bos. Saya suka. Haha. Bincang-bincang mengenai perkembangan workload yang di bawah tanggung jawab saya, juga mengemaskini info berkaitan dengan kerja. Ada juga perbincangan mengenai pembahagian tugas yang lebih kemas antara saya dan seorang lagi psupo. [psupo-gelaran untuk jawatan saya] haha.

Pukul 10.30 pagi tadi saya ada program yang dianjurkan oleh Unit Kerjaya. Menarik dan harap2 efisien dalam meningkatkan prestasi kerja rakan2 sejawat. Hehe. Good luck to all. Saya kadang2 jadi suka nak menghadiri program seperti ni sebab dapat berjumpa dengan rakan2 di bahagian lain yang berlainan tugas dan berbincang tentang perkembangan bahagian, dan lain-lain perkara isu semasa, macam tadi kami bincang pasal kereta [specifically, jiji], isu matawang, isu politik. Anyway, semua tu dibincang over jamuan ringan. [mee kari dan air kosong].

Okay, sekarang, saya nak meneliti kerja-kerja saya yang final sebelum saya menyerahkan kepada pitidi baru yang akan report duty on this coming Monday.

Itu saja setakat ini, pukul 12.10 tengah hari.

p.s : Lunch nanti saya nak gi repair tayar Jiji.

p.s : Terima kasih faruq sebab bersusah2 tolong tukar kan tayar. :)ย  Dahlah cute, baik pulak tu. Hauuuu

p.s : Ada orang tengah shooting kat parking belakang the red bricks sekarang ni…

๐Ÿ™‚

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

15 thoughts on “Saya seorang psupo”

  1. extra point untuk faruq.

    *ting*ting*

    faruq, i available (eventho you are not hahaha)

    aishah : puji faruq baik punya. hot hot hot!

  2. khai…entri ni mengenai jiji dan sedikit sebanyak dedikasi untuk en.faruq…

    AyUmi…amboi! haha….

    faruq…aisey…kenapa terasa hampeh pulak ni? cheer up!๐Ÿ˜‰

  3. Faruq, dah la cute, baik pulak tu … hahahaha .. aku nak tambah .. dah la cute, baik pulak tu, tapi hyperactive .. hauuuuuu (nak hauuu jugaks ..)

  4. buzzy, faruq merasa hampeh sebab kerja tu…rilek ah..

    knizam, memang berpeluh seyh…yang tukang tengok pun berpeluh…dahlah kena pada hari berpakaian batik…

    AyUmi…betul tu…

    faruq, sebab kerja sampai opis dah la…jangan dibawa2 ke rumah…

    buzzy lagi…sedih jugak ke?

    paris..i can smell something new here…hehe…are u using the brand new lappie lappie? i pun nak hauuu jugak…๐Ÿ˜‰

Tinggalkan Jawapan

