Mari Bertemu Pelanggan…

*Customer is always right, no?

Hari ini, di DCA. Saya akan berada di situ, dari pukul 12.00 tengah hari sampai pukul 3 lebih kut.

Untuk sesiapa yang ingin mengetahu lebih lanjut pasal mot ni, jemput hadir di DCA, Putrajaya.

Terima kasih.

Hari Bertemu Pelanggan untuk pelanggan terus face to face dengan individu yang berkaitan dengan persoalan.

Gambar2 menarik ni saya dapat dari sini…

 http://www.dvo.com/newsletter/monthly/2002/april/jest3.html

p.s : Just for fun! Have fun working!

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

16 thoughts on “Mari Bertemu Pelanggan…”

  1. palie…mmmm….

    buzzy pun, have fun! makan banyak2 tau!

    makanmalaya@knizam….kalau ada persoalan berkaitan masa ni lah boleh diajukan….

    kak nana…thanks!😛

    faruq, a ah..that’s why…

    lanun….nasib tadi pelanggan semua baik..kalau nakal pun asyik duk mintak paperbag ajer…🙂

  2. medcham, kesimpulan itu mungkin terpakai sekiranya aku masih di rsd…tapi bila berada di emotie, aku rasa aku pun ala ala pelanggan…yang masih lagi nak mengenali emotie ni dengan lebih dekat lagi….

    p.s : mu nak gapo? kalau bleh diusahakan…aku try…😉

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s