Tahun ini, tidak lagi!

Bulan puasa ni, macam biasa rsd akan mengadakan Kempen Keselamatan Jalan Raya lagi. Macam tahun-tahun yang lepas, insya Allah saya akan hadir. Tapi tahun ni lain, saya akan hadir sebagai tetamu. Saya tak perlu lagi jadi usherette kepada VVIP.

Entah la apa perasaan. Best kut jadi tetamu! Hehe.๐Ÿ˜› Yang penting pastikan ada goodies bag for me. Hopefully saya akan jadi rajin untuk bangun awal pagi esok, then dapatlah saya hadir ke program ni. Really, rasa macam tak lengkap kalau tak join. It has became a part of me, maybe.

ย *ini masa chinese new year ari tu.๐Ÿ™‚

p.s : muka saya dah tak kuar tv la tahun ni…haha๐Ÿ˜› teringat pulak masa bulan puasa tahun lepas masa berbuka puasa kat rumah kak yan tu, semua duduk depan tv tunggu buletin utama sebab nak tengok echah. Err…sebenarnya saya yang suruh kak yan pasang TV3 dan tunggu berita…haha…nasib baik keluar muka saya..hehe๐Ÿ™‚

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

10 thoughts on “Tahun ini, tidak lagi!”

  1. buzzy, echah tak dapat nak bagi…bukan echah yang jaga tahun ni.. huhu…lagipun goodies bag untuk jemputan jer..kalau datang, dapatlah…hehe๐Ÿ˜›

    rizuan, nak komen jugak kan. thanks for dropping by. kau pun, hati2 bawak kete…tapi kenapa kau komen pasal bawak kete?

    faruqy, rujuk komen buzzy…okay?

  2. echah, hang yg makcik jln kat depan sekali tu ker.. yg tersenyum simpul tu yerrr… tua dah hang yerrr…. heheheheheehhe…
    selamat berbuka posa… jangan marah nooo….nanti lagi lekas kerepot …

Tinggalkan Jawapan

