Hoho!

Speechless!
Puas hati sebab orang klinik dah call balik. Saya nak email boss saya pasal ni dulu, then buat surat rasmi pasal permohonan untuk nak mengadakan program pemeriksaan jenis darah.

Saya dah siapkan draf surat rasmi untuk pihak klinik. Hoho!

Jumaat lepas saya rasa nak bergaduh dengan bos sebab kerja! haha. Tapi hari ni macam dah okay. As long as saya ada penjelasan untuk setiap tindakan yang diambil, dan bos saya pun ada reason sendiri, then okay.

Hari ni saya ada perjumpaan dengan CC yang baru dilantik ke emotie. Pihak PK memberi peluang kepada saya untuk menapis calon2 yang sesuai untuk diserap ke dalam unit saya ni. Wawi. Sangat seronok. At least, nanti kurang la sikit kerja. Apa2 pun, rasanya kalau ada F32, mungkin makin membantu pergerakan unit saya ni. Hoho.

Pagi tadi saya telah diceramah oleh dua bos. Oho, teruk sangat ke saya ni sampai 2 bos sekali nak ceramah kat saya. Bukan apa, sebab email mengamuk saya kepada semua emotie staff on Friday, yang membuatkan kay es yu pun memohon saya menyenaraikan nama orang2 yang degil. Hoho.

Email mengamuk tu saya hantar selepas office hour pada hari Jumaat. Bukan email jahat ke apa, email untuk memohon kerjasama para pegawai mengemaskini maklumat peribadi ke dalam sistem maklumat sumber manusia.

Bila kay es yu mengeluarkan arahan begitu, mailbox dan phone saya terus jadi hangat. Hoho. [lagi]. Anyway, saya suka.

Takpelah. Yang penting, hari ni saya rasa saya sangat produktif. Despite all the little little problems, I managed to get through the day. Alhamdulillah.

Okay, it’s now time to pen off. Nak gi main badminton petang ni!

Have fun!🙂

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

5 thoughts on “Hoho!”

  1. hehe… ingatkan echah x keja..😛

    haha… benda paling senang nak suruh orang buat keja… hantar email cc kat bos… hahaha… pastu baru suma orang cepat2 nak siapkan…😛

  2. en_me, hai!

    kak nana…rindu nak main badminton ke…rindu pemain badminton…hihi😉

    shahsulong…injured tu masa baru2 main jer…kalau dimain selalu, takkan injured lagi..sebab masa baru main tu, badan macam terkejut dengan tahap exercise yang terlalu tinggi.🙂

    buzzy, echah kerja jer..cuma tak berapa sempat nak lepak2 macam biasa…

    tulah, dah cc kat big boss tu yang jadi kecoh tu. gila lah echah ni.😛

Tinggalkan Jawapan

