Pact

Pernah tak buat pact bodoh bodoh. Like

nanti umur aku 27 dan kita takde sape2, kita couple?

Huh. Time buat pact tu rasanya dalam 27 sudah tentulah kita sudah berdua. Berpasangan. Tidak nampaknya.ย  Habis nak buat macam mana? Kawan kita tu pun single lagi. Tapi mungkin tak ingat pact tu.

Saya rasa saya ada buat pact bodoh macam tu. Tapi masa zaman suka ria belajar dulu la. Dengan best friends.

Sekarang ni, adakah terpakai?

Mungkin tidak.

๐Ÿ™‚

Oh ye. Update sikit.

  • saya dah buat passport. yeay.
  • saya kena marah dengan bos. sebab tidak melambangkan pegawai di RSD. for driving too fast. hoh.
  • saya dah pergi tengok baby ariff, anak lelakiย erra dan ezry. sangat comel, macam parents dia lah.
  • saya rasa saya ni degil dan kurang sabar. hoh.

Dah lama jiji tak enterframe. Buat yang lum pernah tengok Jiji lagi.๐Ÿ™‚

)
Jiji.๐Ÿ™‚

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

9 thoughts on “Pact”

  1. hmmm… saya x penah pun buat camtu…๐Ÿ˜› tp, macam best je kalo buat. mcm ada backup. hahaha…

    i think… your boss shouldn’t say like that. huhu.

  2. kira ok apa buat pact macam tu. dibuatnya betul2 menjadi.. hahahah

    saya pernah dengan selamba nya cakap dgn ex-worker yg memasing tiada pasangan lagi. “pakcik, jom kita bercinta jom!” tapi memasing tau yg saya berlawak masa tu. hahahah.

  3. buzzy…saya tak sure la saya pernah buat macam tu ke tak…tapi betul la..ada back up. perasaan dulu dan sekarang dah berbeza mungkin…
    my boss…entahlah…dah lepas tu biarlah…

    demang, buka cerita? hoho. mungkin tak….

    tata, nanti pakcik tu ingat betul2 baru tahu. hihi.๐Ÿ˜›

  4. whoa!

    ikhlas cakap, aku penah. dengan bestfriend aku masa form 5. by the way, dia still kawan aku sampai sekarang, cumanya tak baik cam dulu je. aku rasa dia phobia dengan pact yang kiteorang buat dulu, so dia jauhkan diri dari aku sebelum aku claim dia tak tepati agreement. wahahaha.

  5. penah. masa sekolah. bukan kak nana yg buat. budak laki tu suh kak nana kawen dgn dia.

    budak tu dah nak bertunang masa umur 26 tahun dan bakal kahwin pada bulan 7, tahun 2009.

    dan dia sibuk nak pastikan kak nana kawen dlm masa terdekat.

    ha, bertanggungjawab tak?

Tinggalkan Jawapan

