Update

Sekarang, aku sedang berusaha menyiapkan assignment yang menurut officemate, duenya ialah esok. [dah hari ni lah] Sungguh aku tak larat. Sebab ia tak semudah membuat entri di blog.

Mengantuknya Ya Allah.

Tadi selepas maghrib aku bergegas ke Ampang, menjenguk Kak Nana sekeluarga. Ada majlis tahlil namun lewat kami tiba. Sempat makan saja. Pergi dengan fadh, dan Lanun dan En. Lanun. Jumpe AyUmi, maoi dan Famia di sana. Kak Nana nampak tenang. Alhamdulillah, urusan arwah ayahandanya berjalan lancar.

Petang tadi meeting. Jam 4 lebih sudah ada tanda-tanda mahu berhenti. Tapi biasalah, apalah ertinya meeting tanpa aktiviti roundtable. Ada 27 Kementerian dan 13 SUK. Bayangkan 40 wakil. Okay, tolak aku, ada 39 wakil mungkin mahu bercakap. Nasib baik tidak. Ada 3-4 orang saja pencakap tegar mahu menyuarakan pendapat. Aku cool saja.  Tapi bila jam sudah hampir 5, wah. Ini macam melampau. Mood sudah hilang. Barang sudah dikemas. Nasib baik jam 5.15 meeting sudah ditangguhkan.

Hmmm. Penat. Nanti jadi perindu lagi aku.

Selamat malam. Assignment tu nampaknya. Setakat itu sajalah. Apa alasan escapism aku nanti agaknya. Huh.

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

10 thoughts on “Update”

    1. lnpt dan fail meja. kata sub baru.
      ari tu bagitau datin shida kim salam. echah cakap shida rindu dia.
      dia pun jawab. “ye ke. dia tu kalau buat kerja, kepala pun tak angkat.”
      wah. rajin betul shida.😉

    1. en_me, echah dah sampaikan salam takziah en_me kepada kak nana malam tadi.

      demang, luckily, sampai sekarang ni, bos lum tanya pasal kerja lagi. she’s definately busy. tapi sampai sekarang masih lum complete lagi. haha. friday is a lazy day i think. tak produktif.😛

  1. terima kasih atas segala doa dan keprihatinan kawan2.
    semoga arwah ayah saya tenang di sana.

    >> nurnana dan keluarga

  2. echah: hihihi.. rajin?

    rajin melayan perasaan or rajin melayan litiumOnline?

    i really miss her. it won’t be the same here, i guess.

Tinggalkan Jawapan

