Update dari Bandung!

Salam~! Saya di KFC ni. makan di sini dan dapat internet gratis. (free) setengah jam!

Duit dah banyak habis, doakan ada duit lebih untuk sovenir korang eh.

Saya dan kawan2 menginap di Hotel Karmila. Okaylah. Dekat2 dengan banyak tempat makan.

Penat. Kerja berjalan2 saja.

Selamat berweekend.🙂

Saya balik Isnin pagi nanti! Flight kul 6.50 am.

🙂

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

10 thoughts on “Update dari Bandung!”

  1. wah…i just came back from Bandung on last 27th jan. spend close to a week there. Dont forget to shop clothes, shirts and jeans at really chepa price at all factory outlets along Jalan Riau, Jalan Cihampelas and do a visit to Jalan Braga for oil painting hunting!! u can nego as low as RM50 for 4′ x 5′ painting! awesome!!!..Dont forget to try Amanda brownies kukus..that’s really great. Have fun there!!

  2. hey…dont forget to grab 10 original cds ..It’s really cheap there…at any all cd’s outlet.. i spent half million Rupee there only for original cds…Pajaknya (Indo entertainment tax) murah…so they can sell cheap rather than here..!!

  3. saya amat cemburuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

  4. en har, jalan2 memang seronok. apatah lagi kalau dengan kawan2 yang sporting. beronok ronok jadinye

    bocah bancur, saya dah nak kembali ke malaysia dah…

    nad,,aku memang pergi kawassan tu, tapi…tak berkenan la..tapi aku belli jugak cd sikit2

    khai…tak baik jeles2….🙂

  5. abang pirate…hmm.insyaAllah ada sesuatu untuk kau…

    shasulong…takper, nanti ada rezeki bleh join…insyaAllah

    mamawafiy, tak pe…nanti aku update kau secara live. hehe🙂

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s