Bila mahu pergi

Lepak dengan abang kesayangan semalam, en. taz. Juga ada fami dan mid. en. taz sudah mahu pergi sambung belajar bulan depan nanti, insyaAllah. I was happy for him. Sedih pun ada sebab nanti i’ll be losing seorang abang yang selalu berusaha untuk ada di depan mata pada masa memerlukan. Walaupun aku tahu dia ada ramai lagi kawan-kawan lain yang lebih rapat dengan dia, tapi tak kisahlah. en. taz baik dengan aku.πŸ™‚

Tak tahu nak tulis apa.

Aku doakan semoga en.taz sentiasa gembira, dapat jodoh yang baik, dapat belajar elok2 dan pulang dengan happy. Se”happy” dan se”excited” masa nak pergi nanti.

Aku cakap dengan en.taz, aku buat kuiz facebook dan dapat result dan i’ll be married in a year time. Dia pun cakap

“oh. kawin masa aku tadok sini?’

Ahah. Kuiz facebook jangan percaya!

Paling best bila en.taz tanya,

“so, sekarang dah tak nak yang kurus, tinggi, good looking etc, etc?”

Oh. Abang! Kaulah yang paling mengerti citarasa aku. Haha.

Tapi tak semestinya kita dapat apa yang kita nak, kan?

Sure gonna miss you.

p.s : Tetiba nak tulis pasal en.taz.πŸ™‚

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

21 thoughts on “Bila mahu pergi”

  1. encik taz itu punya ciri2 kurus, tinggi, good looking tak?

    kalau ye, ada kemungkinan aku dpt makan nasik minyak kan sebelum encik taz sambung belajar.. hehe

    p/s: hai encik taz… jgn marah yer..πŸ˜‰

  2. ala memang bukan memang lazim perempuan punya taste lelaki kurus, tinggi dan good-looking ke? hehe~

    abang taz nak pi malmo tu.. aku pun nak ke sana gak suatu hari nanti!

  3. my heartfelt gratitude for the entry… love it! but nothing to be sad. borderless communication makes me always there for u… chewahhhh. apa lagi… plan from now & do pay me a visit while im there.

    dan satu lagi… insya Allah jumpe la tu yg boleh sehidup semati. kekadang susah nk ketemu characters as in ur wish list. as u may know, chemistry that really counts – believe it’s gonna happen at any instance in ur life soon. watch out for that moment !

    take a very good care dearest sis !!!

    1. thanks for dropping by taz!πŸ™‚
      mu pun takecare jugak!
      doakan aku berjaya simpan duit banyak2 nak gi berjalan2 ke sana. hehe.πŸ™‚

    1. kuiz FB tu mmg selalu tipu.
      dan byk mengarut.

      tapi, nana suka je buat. ahahaha..

  4. ida nampak respons FB tu semuanya in a year’s time. memang tipu, kan?

    em, nk sambung buat kuiz lain la plakπŸ˜‰

  5. alamak aku terlepas bas la..taz nak sambung master ke?katner ni?oversea yea……sori la chah kau kena jwb soklan bodo aku ni

    1. haha…
      a ah. taz dapat sambung master di sweden rasanya. world maritime university ke apa entah. bulan 5 ni nak kena pergi. alah. mana ada soalan bodo..entah apa2 la kau ni. huhu.πŸ™‚

Tinggalkan Jawapan

