Pasal kita?

Oh ye, jumpa kawan lama yang itu. Banyak hal yang disembangkan. Harus sangat aku kongsi di sini. Menyenangkan. Walaupun masa mula-mula nak pergi aku betul berbelah bagi. Tapi aku yakinkan hati, takkan ada apa yang teruk akan terjadi antara kami.

Dia pernah buat aku sedih, tentu. Tapi kini aku dah cool. Profesional, katanya. HAHA.

Memang banyak perkara telah berlaku, dah hampir 3 tahun since kita pernah happy berbicara face to face, kan. So, kiranya jumpa kali ini mahu review balik, apa yang dah berlaku dalam 3 tahun dalam hidup AKU. Ye, nampak macam hal AKU sahaja yang dibicarakan. Hal dia, HAHA aku tidak mahu ambil tahu pun. HEHE. Tapi nampak macam dia senang saja, nak tahu pasal aku semata.

Semua sudah lepas tiba bab agak personal.

Kau ada masalah, tanya dia. Aku angguk. Tentulah. Hidup tak kan hidup kalau tak ada masalah. WEI. Dia sengih. Pasal apa? Pasal ni? Tanya dia. Aku geleng. Pasal x, pasal y, pasal w, pasal M? Semua aku gelengkan saja.

Last, dia tanya, “Pasal kita?”

Aku gelak. WOI! Pasal kita? HUH. Perasan!!!

Kita dah sejarah sejak hari itu okay!

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

12 thoughts on “Pasal kita?”

  1. meroyan ntah tiba-tiba, halo-halo “sombong sungguh”…aiiik pasai apo lak ngutuk aku tetiba ni..
    nah amek ko “aku xleh chatla..kem aku da blok”…replynye..
    “aku nk ajak ko mkn2 kalo ada masa”…ooo…nk ajak kuar sama2 rerakan lain rupanya…
    boleh aje..tapii..camne nk kuar rumah ni?..adooii..gagah gak aku pusing..tanda aku beriya nk sembang dgn dia..hihiih..

    bam bum pok pek bla bla bla…”ko byk duka dari suka ke?”..terdiam kau…hikhikhik…then moment of truth i ve been waiting for ages…”sdjsiusfs…” mmg kompom aku tau mmg pasal K.I.T.A….!!! kan kan kan???…

    overall: appreciate sesangat apa usaha kau selama ini..n maybe after all dis years (3 kan..:p)i took a rite move back then…or am wronged?..

    anyway, seronok salah g kedai cd sama2..kahkahkah..membership kunun…membership apo kalo salah gang..HAHAHAHAH…ketawakaaan DIIIAAAA…

Tinggalkan Jawapan

