Snippets

Makan banyak.

Kawan Lama : Cacah makan banyak a sekarang! (sebab katanya aku ni makin berisi)
Aku : Ho lah. Gaji banyak, makan banyak la!! (marah dan berlalu pergi)

Bos Kecik

Apa hal menghantar mesej 6 kali berturut-turut pukul 5 pagi bos? Tak boleh tunggu cerah ke? At least lepas Subuh. Sorrylah, aku tak responsif. (Marah ni). Kalau bos kena bangun awal saya kena bangun awal jugak ke? Oh kalau bos cuti saya pun boleh cuti jugak lah agaknya?

Mesyuarat dan Forum dan Kursus

1 Kursus, 1 Forum kena siapkan Laporan. Belum siap lagi. Tetiba (ke) ada Mesyuarat pulak 12 Jun nanti. Oh bos cuti pulak tu. Takpe, saya pun cuti jugak esok. Report? Lepas meeting la completekan. Lepas meeting? Lepas meeting kena buat minit pulak. Okay, report tu siapkan sebelum meeting. Sebelum meeting ada sesi interview pulak. Wah…. Berminggu pulak nak setelkan minit. And the list of jobs go on.

Cuti

Yeay. Esok cuti. Tapi hari ini nak kena siapkan semua kerja yang due nya hari ini. Dapatkah? Dapat kut, insyaAllah. Marah marah, protes protes, kerja kena buat babe.๐Ÿ˜›

Balik Kampung.

Yeay. Malam ni! Doakan aku selamat pergi dan balik.๐Ÿ™‚

p.s : Dah tak marah dah. Alhamdulillah semua nampak cam baik baik je setakat ni, walau terkejar2. Ini ada satu lagi pelan strategi kena buat, menyaksikan penggorengan maklumat akan berlaku. Nak siap cepat, kualiti kurang sikit la.

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

16 thoughts on “Snippets”

    1. zuriaf…itu hanya terpakai untuk situasi tertentu jer…

      tak boleh diguna pakai di seluruh malaysia secara berleluasa…

  1. aku suka semua point yg kau cakap kat atas..nak2 part 1 dan 2 tu..part 1 tu beri aku idea baru nak menjawab org2 yg kata aku dah gemuk…part 2 tu..situasinyasama mcm aku..boss kecik suka sms tak kira masa..tapi aku take it as friendly sms..sbb BK aku suka sembang…tak kira masa lak tu………layan jer la..responsif?kadang2 la jer…

Tinggalkan Jawapan

