Geram II

Berikutan dari entri ni, ada kawan I suggest tukar modem dengan dia sebab dia pun guna benda ni and dia kata dia punya okay.

So, kami swap. Then, jelas… Modem tu rosak. I boleh surf dengan tenang pakai dia punya modem while he’s struggling with mine. HEHE.

Bleh ke tukar je modem tu?
I kurang sikit la nak berhadapan dengan customer service yang macam tu.

WAWAWA.

So, tadi I kol la customer service tu nak tanya boleh tak I tukar modem. OH. Sangatlah damn.

Dia masih lagi berkeras nak buat troubleshoot thru fon! I cakap da banyak kali I call and buat benda yang sama setiap kali, and boleh dia tanya I apa masalah?

I pun cakap la, takkan u all tak record. Setiap kali I call you ask my ic number la, account number la, untuk apa? I thought at least you will record our aduan or something. Takkan la u just record our payment je?

HIIIIII. Geram giler okay!

Pastu yang buat I geram ialah, bila I tanya nama dia tak nak bagitau!

Customer service officer bukankah secara baiknya akan kenalkan dirinya even before dia tanya nama kita. DAMN lagi.

I geram sampai dah terkasar bahasa barulah dia nak bagitau nama. OH. Sabar aje la.

I pun tak tau la nasib benda ni.

Tunggu jela perjuangan I dengan benda ni macam mana nanti.

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

12 thoughts on “Geram II”

  1. chah, gi customer service counter n hangkut sekali modem tu tunjuk dekat dia, minta dia troubleshoot dpn mata you bleh.

    nk ajak ida pi teman pon bleh. bab bgADUH dgn customer service yg tak semenggah ni ida memang on jer.

  2. weh, nak bergaduh pun kena bermaruah tau. jgn gaduh main tarik2 rambut, tengking2 tau… that one so cheapp… ngeeeeeeeeeee

    i think u have a very strong case. kalau mereka masih berdegil, apa lagi… Tribunal Tuntutan Pengguna kan ada.

    come on babe, fight for your right.

  3. ye la. selalu orang customer service sure akan introduce diri dulu before layan kita. hmmm… sumthing fishy there. hehehe…

    nak senang, pi kat opis dia aje lah echah. huhuhu…

  4. ida, itula purposenya i call. just to ask if i could do that.

    demang, seronok ye tengok orang gaduh…

    iwan, hmm. itulah. berjuang la ni.

    niza… itulah. i dah marah2 baru dia nak bagitau nama la apalah. entah apa2. ingat i nak buruk2 kan dia ke? i know la he’s doing his job ikut SOP dia. but benda ni bukan pertama kali. of course la i rasa cam nak marah.

    kak nana, itula. whadeheck ada CS kalau tak nak layan pertanyaan kita. deng la.

  5. beli wifi modem kat lowyat..melabur rm100++ jer, leh lyn i’net kat mana2 pun dlm umh u tu..waima di dlm toilet skali pun..heheh…yg xx bg tu, u tanam je dpn pintu ofc xx tu..hehehe

  6. takyah pakai potong-potong tu.. dah kene dah b4 this.. sakit hati sangat sampai ter attack personally orang yg angkat phone tu sampai die plak yang sakit hati.. hahahha~

  7. flight, ya. i da anta modem rosak tu. mungkin they will bury that modem there. in front of the office. heh.

    serol, i dah gi sana dah.🙂

    dila, aku pun memang dah attack personally dah… hehe jahat giler rasanya. wawawa.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s