Accident…

I was sleeping at the backseat when I realized that the car had went out of control. I remember that I shouted ‘brake,brake’ for many times. Later I found myself lying between the front and back seat.

I heard people shouted ‘keluar..keluar’ so I went out..kaki ayam..just bringing myself and I tried grabbing my shoes, handbag..but I was too weak I guess I grab nothing.

There was smoke from the front boot and few minutes later there were police and tow truck/runner.

It was almost 2 am and we were few km from pendang s exit.

Basically my weekend in alor star is spent on bed..entertaining my ache.huhu. pics wil be uploaded soon..insyaAllah.

p.s : accident took place on 19th dec, two years exactly after my first major accident with jiji. huhu.

Updated:

This is the car that we were in.

KCN, crushed!

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

20 thoughts on “Accident…”

  1. sama macam kak nana eksiden 6 tahun lalu. duduk kat tempat belakang. pulak tu kereta tu ialah satria. kak nana terperosok ke bawah, belakang tempat driver.

    lutut dah ntah ke arah mana, takleh jalan. org lain nak bawak kak nana keluar dari satria, kena lalu pintu depan pulak.

    mujur lah umur masih panjang.

    p.s: oh ya, lutut saya terpusing ke belakang masa tu, kena bawak gi berurut, tukang urut betulkan lutut, saya menjerit-jerit masa kena pusing balik lutut tu. gile ngeri.

  2. salam…
    patut la status kat FB sumer tema cedera jer… huhu…
    eksiden ngan ape?
    cepat sgt tow truck dtg ni… musykil gak.

  3. kak nana punya cerita agi ngeri…

    zarin, kebetulan propel (peronda) dan tow truck tu baru lepas habis clearkan accident di km 74 (kami km 67 rasanya) di blakang kami dan propel tu dah tengok kete kami dari belakang. itu yang cepat sampai tu. huhu… tak accident ngn apa2 pun… sendiri2… langgar divider

    maoi, tu la.. alhamdulillah…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s