Best!

i. Hani dan Wan dah mendapat baby boy! Tahniah! Semalam saya dan rakan2 office pergi melawat di Hospital Serdang.

ii. Lepas tu, saya dan azy pergi  Mines. Entahlah kenapa azy beria nak gi Mines,  rupanya, saya nak bertemu dengan Love Life. Itu buku yang saya cari sekian lama, di merata-rata, ia merupakan prequel kepada The Widower, buku yang saya jumpa di Kino tahun lepas, dah baca buku tu baru sedar, TW ada prequel sebenarnya. Saya sangat happy, saya rasa saya nak menangis masa jumpa buku tu. Lalalala.

iii. Hari ini saya spend masa dengan orang2 kesayangan. HEHE. With my sis, bro and makcik pakcik and sepupu sepapat. Penat, saya baru sampai dari Ampang. Nanti saya update muka aiman yang terbaru. Sungguh cepat membesar baby itu.😛

iv. That’s all.

v. Esok nak gi berbasikal di Taman Botani lagi, jom anyone.🙂

p.s : Sangat suka berjumpa dia pagi tadi. Lalalalala.

anak manja...😛 (baby (my "baby" brother) and mum)

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

4 thoughts on “Best!”

Tinggalkan Jawapan

