Ok, review.

One word : Best!

Aku perlu berkawan dengan seramai mungkin manusia pelik supaya aku boleh rasakan yang aku ini normal.  Aku selalu rasakan yang aku ini pelik dan tak normal.

Buku ni menceritakan tentang kembara rock n roll Mohd Jayzuan, dari KL-KB-KT-Kerteh-Cherating-Kuantan….bla bla sampai ke KL balik….

Tak rugi membacanya. Saya baca malam tadi, dalam masa tak sampai satu jam, dah habis. Ya, nipis saja, 89 pages sahaja. Tapi, yang penting, it doesn’t boring you a bit.

Kalau mahu bergembira, bacalah buku ni. Ringkas dan kalau kena rasa tepat saja semua, terjadi pada diri sendiri. Mungkin bukan dari segi rock n roll, tapi life generally.

I love it!

Okay, cerita lain <— pinjam perkataan dari Jayzuan.

Hari ini saya akan kembara ke Utara, insyaAllah. Mahu raikan kawan di Alor Setar, (tahniah girl) dan mahu rasa seafood di Kuala Perlis.

Wish us safe,🙂

Have fun on your weekend!

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

5 thoughts on “Ok, review.”

  1. wah.. happy (and safe) trip ahead. avoid jam time nak balik nanti, ok. jem waktu wiken sangat tak best😦

  2. aku tanpa segan silu dan tanpa kebenaran tuan tanah ni telah dengan selambanya menge’link’kan belog ini di belog aku.

Tinggalkan Jawapan

