Dah lama tak tulis pasal hidup…

Aku rasa it’s timely kut… dah setengah tahun 2012 berlalu. Apa aku dah buat selama ni. Selama hayat ni. Adake.

Alhamdulillah. Adalah beberapa perkara yang menyenangkan aku, dan harap2 ahli keluarga, kawan2, rakan pejabat aku terkena tempias perkara2 yang menyenangkan ni.

Ada 4 mesyuarat regional, satu dialog bilateral, dan beberapa siri dialog. Walau pun rasanya not bad, tapi itu semua aku hanya hadiri dan mewakili… kalau boleh aku nak organize satu sesi before the end of the year…

Tengok, aku cakap nak tulis pasal life, kan? Aku tulis pasal kerja pulak first.

Tak taulah.

Takde apa yang hebat sangat pasal aku.

Tapi adik aku sorang dah bertunang. Sorang lagi ari tu dah gi merisik. Yang lelaki semua pantas. Yang perempuan senyap jer… mak aku pun risau kut. Tapi dia tengok anak2 perempuan dia cam steady je… Dia pun segan kut.

Aku pun harap mak aku tak sebut la pasal ni. Sebab boring lah. Ada banyak hal dalam kepala ni. Kang tak pasal2 tertinggi suara ngan mak kan, tak bestnya.

Yeay, mak aku dan baby (adik bongsu) and adik kedua bongsu, Waie nak datang sini next week!! LIKE!

Oh ye, now aku tengah siapkan nak mengemas rumah. Tambah barang2 sikit.

Hmmmm.

 

Apa lagi ek?

Nanti lah aku update lagi.

Now dah gi fetch girlfriends… nak gi Mines….😛

 

Salam~~~~

 

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

3 thoughts on “Dah lama tak tulis pasal hidup…”

Tinggalkan Jawapan

