Gas oh gas

Tadi call orang Gas Petronas. Nak masak…gas takde..

Me : Hello…saya nak tanya boleh tak?
Dia : Nak tanya ke nak gas?

Adeh….

Dia : Ni rumah bujang ke rumah family?
Me : (Lurus bendul) Umah bujang…
Dia : Umah bujang lambat sikitlah…
Me : Jangan…mak saya nak datang malam ni….
Dia : Mak nak datang baru sibuk nak beli gas….

Adehlaaaaaa….

Semoga dapatla gas tu malam ni….

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

1 thought on “Gas oh gas”

  1. isk, banyak songeh plak yg menjawab panggilan tersebut. dah le dekat je kot umah Echah tu. even x payah drive pun kan? lain la umah ida ni..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s