hmmmm · like-like · nescafe tarik

Gas oh gas

Tadi call orang Gas Petronas. Nak masak…gas takde..

Me : Hello…saya nak tanya boleh tak?
Dia : Nak tanya ke nak gas?

Adeh….

Dia : Ni rumah bujang ke rumah family?
Me : (Lurus bendul) Umah bujang…
Dia : Umah bujang lambat sikitlah…
Me : Jangan…mak saya nak datang malam ni….
Dia : Mak nak datang baru sibuk nak beli gas….

Adehlaaaaaa….

Semoga dapatla gas tu malam ni….

Advertisements

One thought on “Gas oh gas

  1. isk, banyak songeh plak yg menjawab panggilan tersebut. dah le dekat je kot umah Echah tu. even x payah drive pun kan? lain la umah ida ni..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s