Kepergian

Salam,

Mahu juga kongsi di sini
Walau perkara dah berhari berlalu
Tentang kepergian ibundaku
Menghadap Ilahi yang satu.

Betul orang kata aku tabah
Payah benar untuk air mata tumpah
Walau jerih namun aku pura pura gagah
Biar senyum sentiasa digubah

Tuhan,
Semoga kekuatan ini berterusan
Semoga kekalutan tidak akan datang
Semoga minda sentiasa terang

Untuk aku hadapi hari
Semoga aku di jalan yang diredhai
Semoga kekuatan turut dijangkiti
Adik adik aku yang dikasihi

Mati itu pasti.

Al Fatihah untuk ibu.

You’ll be missed, dearly.

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

8 thoughts on “Kepergian”

  1. Innalillah….tabah cah…aku masa arwah mak aku pegi tahun lpas aku rs my whole world crumble…slowly aku regain strenght….aku pcaya ko pun bole hadapi hari2 mendatang

  2. kuatkan semangat ye sis… di sebalik kehilangan itu kita dpt kekuatan dan kesabaran…ibu masih bersama anak2nya walau di mana-mana pun. we’re part of her. remember that.🙂

Tinggalkan Jawapan

