Random

  • Dua hari lepas saya hadiri satu konferens pasal Trade Competitiveness Analysis, semua perkara dikupas, dari finding sampai ke cara-cara nak dapat data etc, more or less, dia macam ajar cara nak buat research. Dia tu orang-orang World Bank yang hebak.
  • Saya duduk sebelah kawan saya dari KKR. Dah jumpa banyak kali. Dia rajin. Lepas habis sesi saja dia terus emel report kepada boss dia. Saya? HEEEEE.
  • Selepas habis hari pertama saya jumpa kawan lama saya. Exboifren kut. HAHA. 5 minit jer. Dia sedang bekerja. Tanya2 khabar lepas tu dia walk me to my car. Bye.
  • Hari kedua saya duduk sebelah seorang lelaki dari MPC. Friendly. Macam-macam isu kami bincang, dari isu trade, etc sampai isu Lahad Datu. HEE. Dia pakai sarung tangan di sebelah kiri. Nerve issue. Sebulan lebih dah dia kata, tak tahu pasal apa.
  • Saya terpaksa juga sembang pasal kerja during break which I don’t really good at. Sembang gossip artis okaylah kut. Tapi mana buleh nyah.😛
  • Jumpa mutual friends yang lain, ladies dari MOF dan MIDA. Ada satu perkara yang kami sama-sama setuju about a particular person that we’ve met during meeting, argh, we clicked just like that. Masa break ramai juga yang tanya adakah kami ni dari satu agensi sebab kami boleh gelak-gelak walaupun baru jumpa lebih kurang 5 minit lepas.
  • Okaylah. Now balik ke pejabat semula. Saya rasa sangat penat. HEE. Seronoknya kalau boleh jumpa orang-orang baru macam ni, rasa fresh. Tapi sebenarnya, orang-orang yang selalu ada di sekitar kita pun best dan paling baik.🙂
  • Tadi saya dah clearkan mesin basuh, hantar ke rumah Puchong.
  • Saya juga dah called astro untuk downgrade package. Baru saya tahu, pakej Beyond adalah seumur hidup dan sebarang pemasangan, pemindahan adalah percuma…. Dan saya juga boleh tutup akaun saya untuk beberapa bulan sekiranya saya tidak mahu pakai untuk sementara waktu. Oleh sebab di rumah sekarang saya tak guna langsung astro tu, saya just downgrade saja sebab untuk tutup sekejap saya kena tunggu kontrak genap setahun, which will be on 9th May 2013. Less than two months.
  • Fuh, saya ada satu offer yang agak menarik. Saya kena fikirkan. Now I need my financial consultant please!🙂

Okaylah tu jer.

Semoga berjaya semua!!!

 

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

Tinggalkan Jawapan

