There and then

Saya ni jenis yang kalau nak sesuatu benda tu, nak masa masa tu jugak. Entah berapa kali, housemate kena temankan gi kedai malam2 buta sebab nak beli barang. Barang ni bukan macam makanan ke apa ke… (kadang2 kena paksa juga keluar memalam temankan makan, kalau teringin tu… sanggup pusing… semata-mata nak cari makanan yang diidamkan…)

2006 – nak beli dvd player… masa tu takde kereta lagi, ira yang bawak gi Tesco Puchong beli dvd player… haha ada kut kisah beli dvd player tu dalam ni…

2011 or 2012, balik rumah tivi rosak… terus ajak housemate jugak masa tu… dan dan malam tu jugak gi beli tivi kat Puchong… sampai sekarang ada lagi. hihi.

2013 – ajak nana (housemate masa tu) gi Mines sebab nak beli laptop. Haaaa…. mujur tak beli sebab salesgirl/salesman tu macam menyampah je…

Kalau bab beli telefon… P, KJ… pening kut nak mengikut saya..

Okay, nak bebel tu je.😉

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s