Sembang Lunch

Semalam Miss Oren ajak lunch. Bila dah ambik dia apa semua, sekali dalam kereta dia kata…

“Echah… aku baru teringat, aku puasa sebenarnya hari ini”

Waaa… Adoiyai. Last-last kami gi tengok jugak kedai makan yang nak pergi tu, tengok cam ramai orang je, kami detour ke Mat Ayam Kampung. My favorite lunch place. Decided to take away je lah sebab mana syok nak makan sorang-sorang.

Masa dalam kereta tu sempat jugaklah gossip gossip dan updates status dengan Miss Oren ni. Lama kut tak jumpa. Lama la sangat. Sebulan kut.

Sembang pasal macam-macam, tapi sejak dah kawin ni Miss Oren banyak pulak bagi nasihat. Kalau dulu dia macam support je apa saya buat, tapi sekarang ni, selalu bagi nasihat je.

Haha. I guess true friend memang macam tu. Hee rindu pulak zaman semua orang bujang. Boleh buat pillow talk, even on weekdays. Now ni.. susahnya nak jumpa pun.

Takpelah, yang saya tahu, kawan saya selalu ada, even thru whatsapps je.

Okaylah, nak sambung buat kerja.đŸ™‚

 

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

Tinggalkan Jawapan

