Warna

Masa aku pergi dobi layan diri tadi baru aku perasan yang baju aku… warna terang semuanya. Pink terang atau biru atau hijau. Tak ada warna pastel lah. 

Sebenarnya aku macam teringin juga nak pakai warna soft soft. Tengok orang pakai nampak ayu dan mewah je. Tapi… aku selalu rasa warna tu lemah untuk aku.

Aku mungkin akan tenggelam. 

Haha.

Pengarang: aishahkay

simple young lady, living happy most of the time.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s