Fear of losing

Berkawan dan berkawan, entahlah, kadang-kadang risau bila terlebih rapat, persahabatan jadi macam tak berapa ikhlas.  Pertama, I risau bila orang ingat I suka dia lebih, and kedua, paling menakutkan bila I yang jadi suka dia, dan dia tak suka I macam I suka dia.  Sebenarnya benda ni tak patut difikirkan pun, sebab apa yang akan terjadi, akan terjadi, kan?

Sampai macam tu sekali tahap malas nak layan perasaan sendiri tu, sebab rasa macam takdelah penting sangat.  Tapi kadang-kadang bila datang perasaan yang tak berapa difahami tu, itu yang jadi rasa macam… hmmm entahlah, patut dah umur-umur macam ni takde dah perasaan ala-ala remaja ni. #BBNU sangat kan?

I hope things won’t be awkward.

 

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

Connecting to %s