12 thoughts on “Makan durian….

  1. shazanateh82 Jun 27, 2008 / 11:15 pm

    sedapnya durian… nanti nak carik la. dah alang-alang kat Alor Star ni… baik i makan pepuas kan? hiks.

  2. buzzybug Jun 28, 2008 / 7:03 am

    durian sedap!! lagi sedap jika dimakan & dikongsi bersama rakan2 yang cool~ saya juga tiap2 minggu makan durian. πŸ™‚

  3. AyUmi Jun 29, 2008 / 11:14 am

    saya tak makan durian. yeah i know, hilang satu nikmat hidup.

    the point is : saya tak makan durian.

    thehehe..

  4. Paris Jun 29, 2008 / 11:49 pm

    oh durian .. the mere sight of your thorn makes me go crazy .. sedapnye durian .. sedapnye .. kenapa saya tiada pada waktu dan di lokasi kejadian? kenapa saya boleh miss acara makan durian kegemaran saya????????????? kenapa???? kenapa???? KENAPA???????

  5. aishah Jun 30, 2008 / 8:07 am

    cik teh, makan la puas2…walau di mana anda berada…

    bug, yeah…memang best!

    AyUmi, takpe…itu semua dunia semata2….

    paris, pada hari berkenaan mu berada di kl…menemankan ayahanda mu…remember? πŸ™‚

  6. faruqy Jun 30, 2008 / 8:47 am

    I was there at taman warisan before korang start u guys punya durian feast. pity we (missus and I) didn’t stick around. dia amat suka durian! saya so-so la.

  7. chech Jun 30, 2008 / 9:43 am

    Semalam, lepas lunch, my husband keliling Bangi, cari durian for me; tapi tak jumpa. Putrajaya ada ya. Di Taman Warisan ya.

  8. nono Jun 30, 2008 / 10:43 am

    balik kl ni makan duria jugak!!!!!!!!… ;D sekarang dah tak bermusim sgt kan durian ni…boleh kira setiap masa pun ada durian..

  9. aishah Jun 30, 2008 / 11:27 am

    faruqy, nevermind, u guys sure got better things to take care of..hehe…biar kami yang bujang2 ni henjoy! yeah yeah! πŸ˜›

    chech…dekat jalan nak masuk umah echah ada sokmo orang jual durian…kat warisan pun ari tu ada pesta herba tu…tu yang ada jual durian…hari2 biasa am not sure la ada ke tak…

    nono…makan jangan tak makan…tulah…okaylah kalau termengidam ke apa ke tak payah nak tunggu musim…sekarang ni kat jusco pun ada jual durian…tapi lagi best beli durian yang berkulit dan berduri lagi la daripada beli yang da siap pack kan? hehe…

  10. aishah Jun 30, 2008 / 11:28 am

    er..nono lagi…nica avatar..i like… πŸ˜€

  11. mamawafiy Jun 30, 2008 / 4:19 pm

    hahaha..seronok giler aku tgk korang makan….aku ni every week kalau ke pasar papa si wafiy mesti beli durian…satu rumah bau durian..sampai si wafiy naik pelik awatlah mama dan papa dia dok bersusah payah makan benda berduri hahahaa…konfius dia

Tinggalkan komen